שאלה:

אני רוצה להזמין תחפושת לפורים ואני חוששת שלא אקבל אותה בזמן, איך אתם יכולים להבטיח לי שלא יהיו לי פנצ’רים מיותרים?

תשובה:

אנחנו עושים את מבצע הפורים הזה משנת 2011 בכל שנה ודואגים לסגור את מרכז ההזמנות בזמן על מנת להימנע מתקלות ואיחורים בזמני המשלוח. לשמחתנו עד הלום לא היו תקלות וכולם קיבלו את התחפושות בזמן והיו מאוד מרוצים ואנו מקווים להמשיך ככה.

שאלה:

איך אני יכולה לדעת אם מידת ONE SIZE תתאים לי?

תשובה:

מידת ONE SIZE מתאימה לרוב למידות סמול גדולות, מדיום ולארג’ קטנות שכן למרות שהבגד נתפר בהשראת מידת המדיום הוא מספיק נוח גם לחלק ממידות הסמול ונמתח מספיק בשביל להתאים לחלק ממידות הלארג’.

בחלק מדפי המוצרים ניתן למצוא טבלת מידת מוצר עם מאפיינם מדויקים לכל תחפושת להיקפים בסנטימטרים.

שאלה:

אני רוצה לבוא למדוד את התחפושות, זה אפשרי?

תשובה:

מכיוון שאנחנו אתר אינטרנטי ורוב המלאי שלנו הוא בהזמנה לא ניתן להגיע ולמדוד את כל מה שניתן להשיג באתר. לעתים ישנן תחפושות שהוחזרו או שנשארו ממלאי קודם שניתן להגיע ולמדוד אך אלה מקרים מעטים מאוד.

שאלה:

איך אני יכולה לעקוב אחרי המשלוח שלי מחו”ל לארץ או בתוך הארץ?

תשובה:

לכל הזמנה שיוצאת לשליחה יש מספר מעקב משלוח שאותו מקבלים ברגע שהחבילה יצאה לדרך. את מספר המעקב שלך אנחנו מעדכנים בהזמנה שלך כך שישלח אליך אימייל ברגע שזה קורה. ניתן לבדוק את הסטטוס של המשלוח בכל זמן נתון על ידי הזנת מספר המעקב בעמוד מעקב המשלוחים שלנו.

שאלה:

אני רוצה לבוא לאסוף את התחפושת שלי בנקודת האיסוף, איפה אתם נמצאים ואיך אפשר לתאם הגעה?

תשובה:

על מנת לאסוף את התחפושות, ניתן להגיע לרחוב המסגר 68 בתל אביב . לתיאום הגעה נא לצלצל לטלפון 0503000808

שאלה:

למה יש תחפושות כל כך זולות ומצד שני גם כאלה שכל כך יקרות? מה ההבדלים?

תשובה:

יש באתר מגוון עצום של תחפושות כשהדגש הוא על התאמה מושלמת לכל אדם והעדפותיו בין אם מטעמים כספיים ובין אם מטעמי צניעות ועל כך ישנן תחפושות פשוטות או מורכבות יותר ברמת בחירת רמת הבד, איכות התפירה והמורכבות של התחפושת.  אין זה מעיד על כך שתחפושות זולות יהיו באיכות ירודה שכן אנחנו שמים דגש על איכות המוצרים שלנו.

שאלה:

באיזה שלב אוכל למדוד את התחפושת שהזמנתי והאם אתם מציעים שירותי תיקונים במידה ואצטרך?

תשובה:

במידה ובחרת במשלוח עד הבית אז כמובן שהמדידה תתבצע בבית ואנו בטוחים שיש בסביבתך תופרת מועדפת עליך לתיקונים במידה ותצטרכי.

במידה ובחרת במשלוח לנקודת האיסוף בתל אביב אז תוכלי למדוד את התחפושת כשתגיעי אלינו ובמידה ותצטרכי תיקונים נוכל לסייע לך במקום בעלות סמלית של 30 שקלים.

מניסיוננו, במידה ואכן צריכים תיקונים אלו תיקונים קלים מאוד לביצוע.

שאלה:

הזמנתי את התחפושת והיא לא לטעמי, אוכל להחזיר?

תשובה:

מכיוון שסוג התחפושות שלנו נכללות תחת הגדרת “הלבשה תחתונה” אין אנו מקבלים החזרות אלא במקרה הבא:

הזמנת את התחפושת עם משלוח אל נקודת האיסוף. הגעת אלינו, ראית את התחפושת והיא איננה תואמת את ההזמנה שלך, תוכלי להשאיר אותה אצלנו ואנו נזכה אותך במחיר המלא שלה או בכסף או בהחלפה על פי ראות עיניך. דמי המשלוח אינם ניתנים להחזרה.

השאלה שלך לא מופיעה כאן? ניתן לשלוח לנו את שאלתך בטופס המצורף.

[contact-form to=’[email protected]’ subject=’שאלה חדשה מאתר פורימון’][contact-field label=’שם מלא’ type=’text’ required=’1’/][contact-field label=’אימייל’ type=’email’/][contact-field label=’מהי שאלתך?’ type=’textarea’/][/contact-form]